fredag 29 januari 2010

Fängslande statistik

För fyra månader sedan installerade jag google analytics, ett statistikprogram, till min blogg. Det är mycket fascinerande. Jag kan konstatera att det är 400 unika personer som har besökt min blogg och många av dem återvänder många gånger. Jag blir ju så klart supernyfiken på vilka ni är, för jag tror bestämt att jag inte ens känner 400 personer. Skriv gärna en rad och berätta!

En annan rolig sak jag kan se med det här statistikverkyget är vad folk har googlat på när de hittat hit. Någon har googlat på "arbetstid - badrum". Hmm, jag hoppas du hittade vad du sökte. Jag tror inte att jag någonstans har skrivit vad den exakta arbetstiden på vårt badrum blev, men med torktider och andra saker som gjorde att det blev stillastående skulle jag gissa på 5-6 veckor.

Någon annan har hittat hit genom att googla på "världens godaste kakor" Ett hett tips: Kanelhjärtan från makens bageri!


2 kommentarer:

MVH sa...

Ello!
jag har lämnat en utmaning till dig i min blogg....
=)
Lycka till!

Patrik sa...

Imponerande, hälsning från en av 400...
/P