torsdag 3 januari 2008

Bebispyssel i stället för bloggande

Jag har fått påtryckningar om att uppdatera bloggen. Det har blivit dåligt av den varan den senaste tiden. Jag får skylla på julledighet och resor. Nu är vi i allafall tillbaka i Rucklet och en bilduppdatering kommer vilken dag som helst. I gårkväll började vi lägga in parkettgolvet i köket. Det blir hur fint som helst! Snälla svärfar var förstås med och hjälpte till med golvet.

Under julen har det inte blivit mycket gjort i huset. Vi har knappt lyft en hammare. Det har varit en välbehövlig vila. I stället har vi koncentrerat oss på den kommande bebisen och fixat både vagn och spjälsäng. Jag har även varit hemma hos mina föräldrar och hämtat en del grejer som jag hade när jag var liten. Blivande mormor har sparat massor med saker. Det var bara att välja och vraka och plocka ut det jag tyckte var finast. Kläderna är så gamla att de är moderna igen. :-D

Inga kommentarer: