måndag 20 oktober 2008

På plats i rucklet

Nu har jag och lilla prinsessan kommit hem till rucklet. Den långa resan gick bra och sessan var nöjd hela vägen. Vi stannade efter halva vägen och hälsade på kompisar. Där fick jag en jättegod lunch bestående av tacopaj och ostkaka. Lilla prinsessan fick burkmat, men den var tydligen toppen den med.

Det har hänt massor här i rucklet medan jag har varit borta. Sambon har jobbat på ordentligt. Förutom att han har skottat bort all sand från tomten så har han bytt nästan alla fönster. När vi kom hem höll han och svärfar på att sätta upp taket i vardagsrummet. Saker har verkligen gått med ljusets hastighet. Jag tror bestämt jag måste resa bort oftare om det händer så här mycket när jag inte är här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att allt går så framåt!

Anonym sa...

Åhå, vad kul! Har T sagt att han träffade mig när jag promenerade till jobbet (min första dag)Vi måste ses snart, saknar er!
/Jea