onsdag 15 oktober 2008

På vift

Lilla prinsessan och jag är fortfarande på vift. Vi har det väldigt skönt som slipper vara hemma i rucklet där sambon sliter allt vad han orkar för att fönsterbytet ska bli färdigt så fort som möjligt. Men det kan nästan bli för lugnt och skönt här hos sessans mormor och morfar, så jag tog med mig ett par dåliga samveten, eller UFO:n (Unfinished object) som jag brukar kalla dem. Det vill säga mina påbörjade stickningar som blivit liggande och inte blir klara. Under tiden vi har varit borta har jag lyckats göra färdigt två stycken. En lusekofts-klänning till lilla prinsessan och ett par handledsvärmare till mig. Det är skönt att jag fick klart klänningen till sessan innan hon har växt ur den.


Internet har dessutom legat nere i flera dagar så jag har fått en ofrivillig vila från datorn, men nu är jag tillbaka och kan surfa

Inga kommentarer: