onsdag 16 december 2009

Blomtillverkning och att göra listor

Jag har gjort en rolig sak den här, förövrigt ganska vardagliga och trista, veckan. Här i stan finns det en finfin blomsterbutik som har diverse kurser. Den här gången skulle det handla om julgrupper. Jag anmälde mig, för jag tycker det är kul att inspireras av proffs på området. I vanliga fall planterar jag bara hejvillt själv.

Så här blev min skapelse:




Jag och mannen har tagit oss i kragen när det gäller husbyggandet. Ikväll har vi i bästa "arga snickaren" anda gjort listor på vad som behöver göras på bottenvåningen. Vi har skrivit upp varenda detalj och har planer på att hinna rätt mycket under jullovet.


Tänk, när vi har stykit över alla punkter här är halva huset färdigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt! och jättefin julgrupp!//Jeanette