söndag 6 december 2009

Före och efter, del 1

Ibland när jag känner frustration över att vi inte gör något på rucklet brukar jag känna att det är massor kvar att göra. Visst är det mycket kvar, men när jag börjar minnas tillbaka inser jag att det faktiskt har hänt en hel del som jag knappt kommer ihåg längre. Dessutom är mycket av det vi gjort, sådant som inte syns nu när det är färdigt, som till exempel att byta el, avlopp och vatten, eller bytet av alla fönster i huset.

Så här när det närmar sig nyår brukar de flesta medier ha någon slags summering av året som gått, så även denna blogg. I dag tänker jag starta en min sammanfattning. "Före och efter", av det vi renoverat hittils. Först ut är köket, som var det allra första vi startade med efter att vi köpt huset.


Så här såg det ut från början. Köket låg på annan plats i huset, så vi kunde fortsätta laga mat medan vi renoverade.

Resultatet blev så här:

3 kommentarer:

Tessan sa...

Hej! Har just tittat igenom din blogg och konstaterar att du gör ett bra jobb! Fint både hemma och på bloggen ;-)

Från ruckel till palats sa...

Tack, tack!

Anonym sa...

ni har ett löjligt fint kök!! galet fint! åååå vad jag blir avis!