fredag 14 mars 2008

Äntligen fredag

Det känns mycket skönt att det nu är helg. Lite extra vila är välkommet även om jag inte ansträngt mig speciellt mycket under veckan.
I går var jag på ett "tupperwareparty" fast med barnkläder. Det fanns hur mycket fina grejer som helst, men jag tyckte att det var lite för dyrt. Kläderna var 70-tals inspirerade. Bilder finns här www.meandi.se De verkade dessutom vara i väldigt god kvalitet, men att köpa så dyra kläder till en bebis som växer ur dem på ett några veckor känns inte riktigt försvarbart. Det får vänta tills vår knatte har blivit lite större och kan ha grejerna längre.

I kväll ska vi ha ledigt och inte göra nånting på huset. Jag tror det kommer att klia lite i fingrarna på sambon, men det är bra om han vilar någon gång också. Han vill hinna så mycket innan bebisen kommer. Men i kväll ska jag tvinga ner honom i TV-soffan och se till att han ser på sitt favvoprogram.

Inga kommentarer: