måndag 14 juli 2008

Bröllopsfotograf

Ett par av våra nyfunna kompisar har frågat om jag vill fotografera dem på deras bröllop. Jag blev så klart jättesmickrad över att de frågade mig. Jag är ju inte profesionell på något vis, utan jag fotar bara för att jag tycker att det är kul. Min största farhåga sånna här gånger är att de ska bli besvikna efteråt och jag vill ju verkligen inte vara den som sabbar någons bröllopsfoton. Nu har jag i allafall skickat iväg några bilder jag har tagit på andra bröllop till paret som vill ha mig som fotograf. Det känns mycket bättre om de har sett något jag gjort innan jag tar mig an dem.
Den här bilden tog jag på ett bröllop i fjol.


Snart är det dags för lilla prinsessan att döpas. Jag hade gärna tagit bilderna på dopet själv, men det är ju omöjligt... Jag hoppas att svärfar ställer upp och tar bilderna. Han har vana av systemkameror och kan säkert använda min.

Inga kommentarer: