onsdag 2 juli 2008

Lilla prinsessan gör framsteg

För två dagar tog Lilla prinsessan ett kliv framåt i utvecklingen. Hon vände på sig från rygg till mage. Först trodde jag att det bara var tur och vände tillbaka henne på ryggen, men strax därefter vände hon sig så att hon hamnade på mage igen. I dag är det Lilla prinsessans tremånadersdag. Jag vet inte riktigt hur vi ska fira denna stora händelse. Kanske med några extra kramar och pussar... Presenter och tårta får vänta till ettårsdagen.

Sambon är hemma i rucklet och kämpar på med dräneringen. Det har varit dåligt väder några dagar och då har han passat på att sätta upp gips i vardagsrummmet. Så när jag kommer hem kan jag spackla och slipa. Det känns skönt att vi kommer framåt. Nu har vi nya vatten- och avloppsledningar och ny elkabel in i huset. Så sambon har jobbat på bra medans jag och lilla prinsessan har haft semester hos mormor och morfar. På söndag åker vi hem till rucklet.

Inga kommentarer: